Sayonara Player Forum
Crossfader - Printable Version

+- Sayonara Player Forum (https://sayonara-player.com/forum)
+-- Forum: General Category (https://sayonara-player.com/forum/forum-3.html)
+--- Forum: Discussion (https://sayonara-player.com/forum/forum-4.html)
+--- Thread: Crossfader (/thread-205.html)

Crossfader - JoGo - 02-27-2017

Hi Lucio,
Thank you for this really cool & practical player. Smile
Is it possible, when the crossfader is activated, to skip over to the next track? (Maybe optional).
Is often pleasant at a party.

Another note:
The search functions do not work in Directory mode. Or is there a trick?

Greeting Jörg

PS: If the English looks something funny: Google translator

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hi Lucio,
danke für diesen wirklich coolen & praktischen Player.
Ist es möglich, bei aktivierten Crossfader beim zappen zum nächsten Titel das Überblenden auszuführen? (vielleicht optional einstellbar).
Ist oft bei einer Party ganz angenehm.

Noch ein Hinweis:
Im Verzeichnis-Modus funktionieren die Suchfunktionen nicht. Oder gibt es da einen Trick?

Gruß Jörg

PS: Falls das englisch etwas komisch aussieht: Google Übersetzer

Crossfader - Lucio Carreras - 02-27-2017

Hi!

Welcome to the forum! Actually, there is no trick in the directory view. It should crawl through all directories and files. But sometime it\'s slow because not all files are loaded by default. Can you describe me this problem a little closer?

I already started work on the crossfader Smile

Crossfader - JoGo - 02-28-2017

Super, that you the Crossfader when zapping (happy) :-)

To search for filenames (\"Directories\"):
The right column shows the files of a directory.
If I enter a search term (for example the beginning of a file name) and click on \"Search\", nothing happens.
Actually, the found file should now be marked blue, right?

When I clicked on an entry in the file list and then typed in a search term, should actually be marked during the typing the right entry blue.
I also see below the text box with my typed text, but otherwise nothing happens.

Or do I misunderstand the search function?
In the library (\"Local Library\") the search works perfectly.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Super, daß du den Crossfader beim Zappen einbaust (freu) :-)

Zum Suchen nach Dateinamen (\"Verzeichnisse\"):
In der rechten Spalte werden ja die Dateien eines Verzeichnisses angezeigt.
Wenn ich oben einen Suchbegriff (z.B. den Anfang eines Dateinamens) eingebe und auf \"Suchen\" klicke, passiert nichts.
Eigentlich sollte doch jetzt die gefundene Datei blau markiert werden, oder?

Wenn ich in der Dateiliste einen Eintrag angeklickt habe und dann einen Suchbegriff eintippe, sollte ja eigentlich während des Tippens der passende Eintrag blau markiert werden.
Ich seh zwar auch unten das Textfeld mit meinen eingetippten Text, aber sonst passiert ebenfalls nichts.

Oder versteh ich die Suchfunktion falsch?
In der Bibliothek (\"Lokale Bibliothek\") funktioniert die Suche perfekt.

RE: Crossfader - Lucio Carreras - 01-06-2018

Sayonara 1.0 is out and the directory view was almost entirely rewritten. Search should work as expected now. But attention: Your library has to be reloaded completely otherwise, some entries may not be found.